DOOM 3: advertising – aerobic
! advertising este un englezism, substantiv neutru care denumește „totalitatea procedeelor prin care un mesaj (un produs, un serviciu, o idee etc.) este promovat către public; publicitate”; modificările față de DOOM2 se referă mai întâi la pronunție – edvărtaĭzing (în loc de advertáĭzing) și la menționarea forme articulate – advertisingul
+ advertorial (ad-ver-to-ri-al) apare ca noutate, substantiv neutru cu pluralul advertoriale
! advon („tinda dinăuntru a unei biserici creștine”) este substantiv neutru cu pluralul advoane (nu mai apare forma advonuri, care era și ea menționată în DOOM2)
+ ex aequo este expresie latinească, pronunțată în românește eksekvo – „la egalitate”; funcționează ca locuțiune adjectivală și adverbială, în structuri de tipul premii ex aequo, premianți ex aequo etc.
! aerobic suferă ceva modificări atunci când are valoare adjectivală, deoarece are formă pentru masculine, dar funcționează și în structuri neutre, precum „exercițiu aerobic”; femininul este aerobică-aerobice